Kierownik sklepu (k/m)
Jako Kierownik Sklepu pracujesz bardzo niezależnie, tworzysz filię i nią zarządzasz.
Twoje zadania
Jako Kierownik Sklepu pracujesz bardzo niezależnie, tworzysz filię i nią zarządzasz. Motywujesz pracowników i dbasz o to, żeby nasi klienci czuli się komfortowo i chętnie wracali.
Ponadto do Twoich głównych zadań należą:
- Zarządzanie, motywowanie i szkolenie do 10 pracowników filii
- Aktywna organizacja sklepu w obszarze powierzchni handlowej (np. rozkładanie towarów, czynności kasowe, dekoracja towarów, itp.)
- Stała obserwacja asortymentu pod względem aktualności i zbywalności
- Samodzielne zamawianie naszych towarów
- Efektywne planowanie pracy personelu
- Działania administracyjne (kontrola dokumentów dostawy, wykonywanie codziennego rozliczenia kasy, itp.)
- Wspieranie w rekrutacji personelu
Twój profil
Chcesz zarządzać pracownikami, inspirować naszych klientów, dać upust swojej kreatywności i doświadczyć pracy w handlu? Aby zostać Kierownikiem Sklepu w Nanu-Nana, powinieneś posiadać następujące kwalifikacje i doświadczenie zawodowe:
- Wykształecenie w zakresie handlu
- Doświadczenie na porównywalnym stanowisku, najlepiej w sprzedaży detalicznej
- Zaangażowanie i wysoki stopień wewnętrznej motywacji
- Silne kompetencje przywódcze i decyzyjne
- Myślenie przedsiębiorcze i umiejętność pracy zespołowej
- Chęć do pracy z naszymi artykułami upominkowymi i akcesoriami do domu
Nasza oferta
Firma Nanu-Nana to szeroka gama prezentów i akcesoriów do domu. Nanu-Nana umożliwia Tobie kształtowanie asortymentu we własnej filii i pozostawia dużą część prezentacji towarów Twojej decyzji.
Ponadto Nanu-Nana oferuje następujące korzyści:
- Elastyczne godziny pracy, które możesz samodzielnie ustalać
- Możliwość dalszego kształcenia się, np. w ramach dyplomu Nanu-Nana
- Duża niezależność
- Kreatywna swoboda
- Intensywne szkolenie i dalsze wsparcie mentora
- Zróżnicowane zadania
- Rabat pracowniczy
… i oczywiście możliwość zobaczenia naszych nowych artykułów przed innymi!