Jako Kierownik Sklepu pracujesz bardzo niezależnie, tworzysz filię i nią zarządzasz.

Jako Kierownik Sklepu pracujesz bardzo niezależnie, tworzysz filię i nią zarządzasz. Motywujesz pracowników i dbasz o to, żeby nasi klienci czuli się komfortowo i chętnie wracali.

Ponadto do Twoich głównych zadań należą:

  • Zarządzanie, motywowanie i szkolenie do 10 pracowników filii
  • Aktywna organizacja sklepu w obszarze powierzchni handlowej (np. rozkładanie towarów, czynności kasowe, dekoracja towarów, itp.)
  • Stała obserwacja asortymentu pod względem aktualności i zbywalności
  • Samodzielne zamawianie naszych towarów
  • Efektywne planowanie pracy personelu
  • Działania administracyjne (kontrola dokumentów dostawy, wykonywanie codziennego rozliczenia kasy, itp.)
  • Wspieranie w rekrutacji personelu

 

Chcesz zarządzać pracownikami, inspirować naszych klientów, dać upust swojej kreatywności i doświadczyć pracy w handlu? Aby zostać Kierownikiem Sklepu w Nanu-Nana, powinieneś posiadać następujące kwalifikacje i doświadczenie zawodowe: 

  • Wykształecenie w zakresie handlu
  • Doświadczenie na porównywalnym stanowisku, najlepiej w sprzedaży detalicznej
  • Zaangażowanie i wysoki stopień wewnętrznej motywacji
  • Silne kompetencje przywódcze i decyzyjne
  • Myślenie przedsiębiorcze i umiejętność pracy zespołowej
  • Chęć do pracy z naszymi artykułami upominkowymi i akcesoriami do domu

Firma Nanu-Nana to szeroka gama prezentów i akcesoriów do domu. Nanu-Nana umożliwia Tobie kształtowanie asortymentu we własnej filii i pozostawia dużą część prezentacji towarów Twojej decyzji.

Ponadto Nanu-Nana oferuje następujące korzyści:

  • Elastyczne godziny pracy, które możesz samodzielnie ustalać
  • Możliwość dalszego kształcenia się, np. w ramach dyplomu Nanu-Nana  
  • Duża niezależność
  • Kreatywna swoboda
  • Intensywne szkolenie i dalsze wsparcie mentora
  • Zróżnicowane zadania
  • Rabat pracowniczy

… i oczywiście możliwość zobaczenia naszych nowych artykułów przed innymi!